TVN: "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler notują wyższy udział w rynku niż przed rokiem
TVN, pokazując program Magdy Gessler, ma 12,15 proc. udziału w grupie rozliczeniowej 20-54 (fot. Agnieszka Jurek-Opalińska/TVN)
31. sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler przyciąga do TVN średnio 940 tys. widzów. Program gromadzi nieznacznie mniejszą widownię niż przed rokiem, ale osiąga lepsze udziały w rynku.
TVN emituje nową edycję "Kuchennych rewolucji" w czwartki o 21.35, od 4 września. Pierwszy odcinek zgromadził 862 tys. widzów (trwał wtedy mecz Polska – Holandia transmitowany w TVP), drugi – 928 tys., a trzeci – 1,03 mln.
Czytaj też: Kanał Canal+ Domo wprowadza do ramówki program oceniający hotele
Pokazując program Magdy Gessler, TVN notuje średnio 9,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 12,15 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
W paśmie 21.35-22.42 TVN jest stacją drugiego wyboru. W 4+ ma 8,41 proc. udziału w rynku (więcej ma tylko TVP 1 – 15,45 proc.), a w 20-54 – 11,45 proc. (tu również prowadzi TVP 1 – 14,96 proc.).
Jesienią 2024 roku 29. sezon "Kuchennych rewolucji" po trzech tygodniach oglądało średnio 944 tys. widzów (8,57 proc. w 4+ i 10,67 proc. w 20-54).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem oglądalności poza domem.
Czytaj też: Netflix kupi właściciela TVN? Platforma chce złożyć ofertę za Warner Bros. Discovery
(KOZ, 28.09.2025)










